FANDOM

William Theodore Brown

Informacje Biograficzne
Płeć Mężczyzna
Rok Urodzenia 2008 rok
Informacje Polityczne
Przynależność Zjednoczone Królestwo
Ranga Król ZK

William Theodore Brown to Król Zjednoczonego Królestwa.

InformacjeEdytuj

William urodził się w 2008 roku. Wtedy rodzina królewska pełniła funkcję reprezentatywną i nieczęsto wtrącała się w spory polityczne. Brownowie byli w niewielkim stopniu spokrewnieni z rodziną królewską i nie należeli do zbyt popularnych, jednak młody William mógł żyć w luksusach. Często pojawiał się na różnych uroczystościach przeznaczonych głównie dla dobrze urodzonych. Pod namową swego przyjaciela – Hrabiego Glowsgene wstąpił do konserwatywnej partii i zajął się polityką. Przez pewien czas było o nim głośno, gdyż media dopatrzyły się w nim królewskich powiązań, jednak William nie był kontrowersyjną postacią, więc z czasem sprawa przycichła. Do wybuchu wojny nuklearnej władza rodziny królewskiej całkowicie osłabła, a dynastia wygasała. Gdy wojna między Stanami Zjednoczonymi a Rosją dobiegła końca, do władzy doszła partia, do której William należał. Był to okres, gdy obywatele Wielkiej Brytanii bali się o przyszłość. Młody Brown doskonale to wykorzystał i właśnie w tym momencie wybił się na scenie politycznej przedstawiając liczne reformy, które miałyby uratować państwo przed kryzysem. Był jednym z pierwszych, którzy opowiedzieli się za odejściem z Unii Europejskiej. Reformy, które William i jego współpracownicy wprowadzili zdołały zminimalizować skutki kryzysu. Sytuacja w kraju była dużo lepsza, niż za wschodnią granicą, a fakt, że nie został on zatrzymany całkowicie usprawiedliwiano tym, że władza konserwatystów była zbyt ograniczona przez socjaldemokratów. Ludzie zrozumieli, że jeśli chcą przetrwać te ciężkie czasy, muszą oddać władzę w ręce kompetentnej osoby, a nie pozostawiać ją skłóconym politykom. Poza Brownem istniało wielu innych spokrewnionych ze starą rodziną królewską, jednak żaden z nich nie odniósł takich sukcesów na scenie politycznej jak William, dlatego właśnie on został wybrany nowym królem. Kompetencje władcy wzrosły, jednak wciąż musiał liczyć się z parlamentem. Na szczęście najbardziej wpływowi byli konserwatyści, wśród których król miał wielu przyjaciół, dlatego decyzje były podejmowane w większości jednomyślnie. Na wschodzie kształtowały się nowe potęgi, dlatego Zjednoczone Królestwo także musiało się rozrastać. Król osobiście wydał rozkaz zajęcia zachodniej Francji, ale pokazał także, że potrafi zajmować nowe ziemie bez użycia broni. Przestraszona i osamotniona Hiszpania wybrała go na władcę po tym, jak obiecał, że obroni ich przed potęgami ze wschodu. Mimo, że z Hiszpanią istniała jedynie unia personalna, William zmieniał ten kraj na podobiznę Zjednoczonego Królestwa, by w końcu zatrzeć granice między państwami i połączyć je. Obawiając się licznych buntów ze strony niezadowolonych Francuzów wygłosił serię przemówień, w których przedstawił Wielką Brytanię, jako obrońców Francji, którzy opiekują się nią i strzegą jej, by nie wpadła w ręce nieprzewidywalnej IV Rzeszy. Na dowód dobrej woli król przyznał równe prawa obywatelom wszystkich krajów wchodzących w skład Zjednoczonego Królestwa, jednak każdemu z nich pozwolił zachować nieco odrębności kulturowej. Brown uważa podział na kasty za coś oczywistego i zazwyczaj odrzuca propozycje zmniejszenia różnic między warstwami, jednak zawsze z uwagą wysłuchuje wszelkich pomysłów. Nie ma sobie w tym względzie nic do zarzucenia, gdyż nie wyzyskuje niższych warstw na korzyść szlachetnie urodzonych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki