FANDOM

Selma Lagerlof

Informacje Biograficzne
Płeć Kobieta
Rok Urodzenia 2008 rok
Informacje Polityczne
Przynależność Północna Liga Socjaldemokratyczna
Ranga Prezydent PLS

Lider SPF

Selma Lagerlof to Prezydent Północnej Ligi Socjaldemokratycznej.

InformacjeEdytuj

Selma Lagerlof nigdy nie wiązała kariery z polityką, która po prostu ją nużyła. Jako nastolatka wybiła się spośród uczniów trzecim miejscem w ogólno skandynawskim konkursie poliittiset ohjelmat, gdzie nie miała wyboru- musiała zainteresować się polityką. Tak jej zainteresowania kreowały się aż w końcu po ukończeniu 18 lat wystartowała w swoich pierwszych wyborach do samorządu gminnego, w których jako ”dobrze zapowiadająca się” wygrała. Dalsza jej kariera była błyskawiczna. Już dziesięć lat później wspięła się na pierwsze miejsce na liście Socjaldemokratycznej Partii Finlandii. Kilka lat później w wyborach powszechnych została wybrana na prezydenta Finlandii . Przeczuwając rozpad Unii Europejskiej wycofała z niej swój kraj i połączyła Skandynawię w jedną wspólną całość jako Północna Liga Socjaldemokratyczna. Selma to młoda kobieta, która wychowała się na nieuczciwościach polityków. Wiedziała i celnie przeczuwała niecne zagrywki. Wielu z nich po objęciu władzy usunęła i wprowadziła na ich miejsce rzetelnych i pomocnych polityków. Nagłe zniknięcie połowy ministrów wyjaśniła krótkim zdaniem: - Korupcja w Finlandii rośnie, zmiany w radzie ministrów są konieczne! Ponieważ kraj polegał na niej i kochał ją jak swoją matkę, nie wyraził głosu sprzeciwu. Po przejęciu głównego stanowiska w Północnej Ligi Socjaldemokratycznej wprowadziła podobne zmiany.

CiekawostkiEdytuj

Podobno Selma nie jest rodzoną córką Lagerlofów, Nigdy nie miała w ręku lalki, ponoć nie lubiła się nimi bawić, Prawdopodobnie Selma pochodzi z Polski, gdy przybyła do Finlandii zmieniła imię i nazwisko, a raczej ją adoptowano, kto to wie? Czytanie książek przychodzi jej z łatwością, w ciągu godziny może przeczytać opasłe tomisko i sporo z niego zapamiętać, Ponoć urodziła się w biednej rodzinie, którą ledwo było stać na jej wyżywienie, Jako dziecko sama zarobiła na bilet i odleciała do kraju swoich marzeń.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki