FANDOM

Heinrich Rengenau

Informacje Biograficzne
Płeć Mężczyzna
Rok Urodzenia 2002 rok
Informacje Polityczne
Przynależność IV Rzesza
Ranga Führer IV Rzeszy

Lider PON

Heinrich Rengenau to Führer IV Rzeszy.

HistoriaEdytuj

Urodził się w północnych Niemczech w roku 2002 w rodzinie wojskowego. Początkowo nie wykazywał zainteresowania polityką i po ukończeniu szkoły oficerskiej wstąpił do armii. Widząc postępujący upadek niesławnej pamięci Unii Europejskiej i pogłębianie się kraju w kryzysie zrozumiał że jedynie rządy silnej ręki mogą zaprowadzić porządek w kraju. Wtedy to postanowił zająć się polityką i razem z kilkoma podobnie myślącymi ludźmi założył PON - Partię Odrodzenia Niemiec. Początkowo będąc kapanową grupą, szybko zyskiwała popularność, głównie dzięki charyźmie przywódcy i oparciu się na frustarcji szerokich mas ludzi. W tymczasie lewicowy rząd tylko pogarszał sytuację i nie potrafił znaleźć wyjścia z sytuacji. Wszystko to sprawiło że że w roku 2035 jego ugrupowanie zdobyło 40% miejsc w Bundestagu. Podzielony parlament nie był w stanie stawić czoła PON-owi , który utworzył nowy rząd. W ciągu następnego roku zmarginalizował wpływy opozycji i ogłosił jej delegalizację. Ludzie nie zaprotestowali - mieli już szczerze dość niekończących się kłótni polityków. Heinrich ogłosił powstanie IV Rzeszy i przywrócił symbolikę oraz wiele organizacji z czasów III Rzeszy. Jego następnym krokiem było opuszczenie Unii Europejskiej, co ostatecznie pogrzebało tą organizację. Dzięki trafnym decyzjom Rzesza szybko urosła w siłę i rychło rozszerzyła swoje granice, stając się jedną z wiodących potęg nowej Europy, a Wódz właściwie zdominował rządy w Niemczech, marginalizując rolę Reichstagu do nic nieznaczącej ozdoby.

CharakterEdytuj

Zazwyczaj spokojny, stara się zachować zimną krew niezależnie od sytuacji i zawsze pokazywać się jako pewny siebie przywódca, prowadzący naród do świetlanej przyszłości. Z natury jest dość podejrzliwy i zaufaniem obdarza tylko wąski krąg współpracowników, którzy udowodnili swoją lojalność i najczęściej towarzyszą mu od wielu lat. Nie próbuje samemu sterować całym państwem, wysyłając do odpowiednich zadań zdolnych zdolnych ludzi. Führer szanuje siłę i poważa tylko tych, którzy udowodnili, że są twardymi i zdecydowanymi na wszystko ludzi. Uważa, że zwycięstwo usprawiedliwia dowolne metody, a historię piszą zwycięzcy - skłonny jest nawet do czynów uważanych za zbrodnicze, byle doprowadzić naród niemiecki do zwycięstwa. Szczerzw wierzy w dziejową misję IV Rzeszy i pragnie poprowadzić naród niemiecki do zwycięstwa. Skłonny jest współpracować z innymi, ale pod warunkiem, że uzna ich tego godnymi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki